بلیط هواپیمایی آسمان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بلیط هواپیمایی آسمان

 

بلیط هواپیمایی آسمان

 

هواپیمایی آسمان فعالیت رسمی خود را از سال 1359 آغاز کرده است . اگر چه از عمر این شرکت 30 سال می گذرد ولی تجربه هواپیمایی آسمان در امر هواپیمایی بازرگانی به 52 سال می رسد. چرا که هواپیمایی آسمان از ادغام چهار شرکت ایر تاکسی، ایر سرویس ، پارس ایر و هور آسمان تشکیل گردید. 
ایر تاکسی در سال 1337 تاسیس و با دو فروند هواپیمای پایپر فعالیت خود را آغاز کرد. ایر تاکسی ارائه دهنده پروازهای چارتر و مسئول پرواز و تعمیرات هواپیماهای سایر سازمان ها و وزارتخانه ها بود. 
ایر سرویس در سال 1345 و با سه فروند هواپیمای ایروکماندر و دی-سی-3 فعالیت خود را آغاز کرد. مرکز ایر سرویس آبادان بود و به شهر های مناطق نفت خیز جنوب پروازهای چارتر ارائه می داد. 
پارس ایر از سال 1348 و با پرواز در منطقه خراسان فعال شد. ارائه پروازهای چارتر و پست با هواپیماهای آیلندر و ایروکماندر تا اجاره دو فروند هواپیمای فوکر-28 در دهه پنجاه ادامه داشت ولی از آن پس پروازهای مسافری پارس ایر گشایش یافت. 
هور آسمان در سال 1347 تشکیل شد. این شرکت نماینده شرکت سسنا در ایران بود و به فروش هواپیما و قطعات یدکی انواع هواپیماهای سسنا مشغول بود. 
هواپیمایی آسمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و از ادغام چهار شرکت مذکور تشکیل شد. آسمان در سال 1381 به بخش خصوصی واگذار شد و سازمان بازنشستگی کشوری اقدام به خرید آن نمود تا در قالب یک شرکت سهامی عام فعالیت خود را ادامه دهد. بلیطهواپیماهای این شرکت در سراسر ایران قابل خرید و رزرو می باشد .

سامانه رزرواسیون آنلاین بلیط این شرکت 24 ساعته در خدمت مسافران عزیز می باشد .





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیمایی آسمان,نرخ بلیط هواپیمایی آسمان، قیمت بلیط هواپیمایی آسمان،ارزان ترین نرخ بلیط هواپیمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی